Senarai Harga Shaklee 2017 Paling Terbaru, Anda Perlu Ambil Tahu!

Gempar satu Malaysia apabila heboh diperkatakan harga untuk produk Shaklee Malaysia akan naik!

Fuh Fuh!

Jangan risau semua. Kenaikan harga Shaklee ini memang munasabah sebab dah 11 tahun Shaklee setia dengan harga yang sama tanpa satu sen kenaikan pun. Dan sekarang ini Shaklee kuatkuasa kan harga baru kepada beberapa produk Shaklee, bukan semua ya. Ada yang masih kekal dengan harga yang sama, hanya beberapa sahaja yang naik iaitu

1. Herbal blend
2. Alfalfa (S)
3. B Complex
4. Herblax
5. Garlic
6. Lecithin
7. Peppermint
8. Hair Prosante Spray
9. Basic H
10. Soft Fabric
11. Nutriwhite Make Up Remover
12. Nutriwhite Cleanser
13. Nutriwhite Toner
14. Alfalfa (L)
15. Carotomax
16. ESP
17. Mealshake
18. Vitamin C
19. Vitamin E
20. Vita Lea
21. Cinch Shake
22. Balancing Moisturizer
23. Hydrating Cleansing Lotion
24. Hydrating Toner
25. Purifying Gel
26. Purifying Toner
27. Repleshing Conditioner
28. Revitalizing Shampoo
29. Fresh Laundry
30. Filter
31. Housing Kit
32. Water Pitcher

 

Anda boleh buat pembelian Shaklee sendiri di sini (klik button di bawah) .

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ae8e0b4d73ca94fcfbceee69c857a979

 

Amat mudah, anda boleh terus lihat senarai produk Shaklee dan pilih mana yang mahu. Tak perlu berurusan dengan agen Shaklee. Namun jika anda buat pembelian melalui button ini, boleh hubungi saya untuk konsultansi lanjutan.

 

Juga saya kongsikan senarai semua harga produk Shaklee untuk rujukan anda. Untuk konsultansi , boleh WhatsApp saya di 013 5767554.

harga shaklee 2017

harga shaklee 2017

harga shaklee 2017

4

 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ae8e0b4d73ca94fcfbceee69c857a979

 

 

Farah Alina

Seorang blogger manis yang suka berkongsi pengalaman tentang kehidupan, kesihatan dan kecantikan.

2 thoughts on “Senarai Harga Shaklee 2017 Paling Terbaru, Anda Perlu Ambil Tahu!

    • May 9, 2017 at 5:44 am
      Permalink

      Harga Shaklee memang sangat berpatutan. Kalau nak tau murah ke mahal sesuatu produk, jangan tengok sekali imbas kat harga je. Tengok juga bilangan kapsul dalam satu botol. Tak lupa kualiti dia juga. 🙂

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge